anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik kan met mijn liteon brander 24102B niet lager dan 8 speed branden. In gebruik de laatste versie van Nero ook bij EasyCD Creator kan ik niet lager. Zo te zien lijkt het een hardware kwestie iemand ervaring met deze brander. Wacht met spanning de reacties af Koos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 waarom wil je op een lagere snelheid branden. dat is gewoon aan tevinken in Nero Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Dat is het hem juist dat is niet aan te vinken in Nero ook niet in WINCD of easycd-creator. Alles al geprobeerd van opnieuw de software tot het hele register geschhond met alle vermeldingen naar de betreffenmde software. Dan nog waarom oude stand alone CDspelers kunnen CD´s niet goed lezen die op een hogere snelheid dan 4x zijn gefikt. Hier zit geen goede fout registratie afhadeling in. Koos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 [quote:c00dde7fcf="Koos Riem"]Dat is het hem juist dat is niet aan te vinken in Nero ook niet in WINCD of easycd-creator. Alles al geprobeerd van opnieuw de software tot het hele register geschhond met alle vermeldingen naar de betreffenmde software. Dan nog waarom oude stand alone CDspelers kunnen CD´s niet goed lezen die op een hogere snelheid dan 4x zijn gefikt. Hier zit geen goede fout registratie afhadeling in. Koos[/quote:c00dde7fcf] ik kan gewoon van 40speed tot 4 speed kiezen in nero 55.10.54 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Het zal wel in de recorder zitten want een 32 speed er in gehangen ook van liteon en dan wel 4 speed. Ook als de 24 speed in de pc waar de 32 speed uit komt deze niet lager dan 8 speed. Nieuwe firmware er in gezet en blijft nog hetzelfde. Laat het nu maar zo indien nodig brand ik maar op de andere machine. Bedankt voor de info Koos[color=darkred:ceb47e3909][/color:ceb47e3909] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen