anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Delen Geplaatst: 30 juli 2004 Beste Mensen, Ik heb een sweex geluidskaart gekocht en netjes geinstalleerd met de meegeleverde drivers op winxp. Als ik aan het internetten ben, in de tussentijd draai ik op de achtergrond muziek via Winamp, als ik naar beneden scroll op de internetpagina, dan krijg ik een raar radio-achtig stoornis in mijn muziek. Doe ik niets dan draait de muziek normaal. Ik wil dus met scrollen geen muziekstoornis hebben. Wie weet raad? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 uhm...interessant, dit probleem heb ik ook. zie ok dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936161 de oplossing nog steeds niet gevonden :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 Wellicht een oplossing die ik nog niet geprobeerd heb. Nu staat mijn pc op ACPI. Als je de driver wijzigt in standaard pc krijgen alle pci kaarten een eigen IRQ. Helpt dit? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen