anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Delen Geplaatst: 29 juli 2004 Goedendag Ik heb een probleem, ik heb op mijn oude computer 2 usb poorten zitten, maar elke keer als ik er iets op aansluit ziet men computer het gewoon niet. Ik installeer de software en als ik dan de hardware aansluit komt er te staan, hardware niet gevonden of niet aangesloten. Ik heb het gehad met men Wacom Tablet, mijn mp3 speler van packard bell en nu ook met men webcam van Trust. Heb iemand misschien een idee wat het kan zijn? want ik word er eerlijk gezegd doodmoe van.. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 even iets meer vertellen o.a. welk os heb je wel in je bios de usb poorten aangezet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 Windows 98, hoe zet je beide bios open? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 win 98 gold of seconds editie om in ghte bios te komen moet je tijdens opstarten een speciale toets indrukken (del of f1 of esc) hierna ernaar zoeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 second edition, sorry ik ben een comp n00b :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 je zal dan eerst het bios in moeten voor je verder kan kijken of je usb op enabled staat hierna kan je pas verder ik heb dit nog niet zelf gedaan (hoeven te doen) dus weet verder niet veel ieder mobo is weer anders wat zettingen betreft Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 extend, meld dan het merk en type moederbord, of het merk en type van de pc. Gebruik je de onboard usb, of een usb2 pci kaart? Staan er vraag- of uitroeptekens in het apparaatbeheer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 Ik denk niet dat ze enabled zijn, ik zie ze ook niet bij apparaat beheer staan. FF kijken of ik in dan menu kan komen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen