anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Sinds enige tijd klapt het beeldscherm van mijn Toshiba Satellite Pro 4200 laptop veel te gemakkelijk in.`In de werkstand blijft die nog wel staan maar als je hem een stukje naar voren of achteren beweegt, dan valt hij helemaal dicht c.q. open. Ik ben bang dat dit me mijn scherm gaat kosten maar de laptop is geen dure reparatie meer waard. Weet iemand hiervoor een oplossing? Met vriendelijke groet, Arend Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Even kijken hoe het vast zit, als het als een soort deurscharnier vast zit dan stop je er een dun ringetje tussen dan kan het weer even mee (niet mooi, en een beetje een lapmiddel maar ik maak uit je post op dat hij toch al oud is) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 de bussen in het scharnier zijn versleten daar is weinig aan te doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2004 Ja maar als je er iets tussenzet dat hij niet meer zo soepel openklapt dan kan het weer even mee :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen