anoniem Geplaatst: 25 juli 2004 Delen Geplaatst: 25 juli 2004 Kort geleden een PC met CD-RW gekocht en ik kreeg van iemand TDK CD-R's, volgens de doos 800MB/90min. per schijf. De eerste klus met branden is prima gelukt: ik wilde een aantal mappen met gegevensbestanden op CD zetten om aan iemand anders te geven, en die CD doet het prima. Nu probeer ik zo'n schijf met muziek te schrijven, maar dan krijg ik de melding dat er maar 11 minuten ruimte op de schijf staat, en voor de zekerheid heb ik het met 2 schijven nieuw uit het cellofaan geprobeerd. Twee brandprogramma's, Burn4Free en Record Now geven hetzelfde resultaat. De computer is een Packard Bell, is nieuw gekocht met de brander erin en Record Now erop. Hetzelfde nu geprobeerd met een Sony disk en dan lukt het wel. Hoe kan dat nou? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2004 hallo Zijn de sony cd's ook 90 min. zo niet dan kan het nl zijn dat jouw brander de 90 min cd's niet ondersteunt omdat ze nog vrij nieuw zijn. Misschien als je de laatste update's van de fabrikant binnenhaalt dat het wel lukt en anders alleen op 70/80 min cd's branden groetjes Radlab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 De Sony is inderdaad 700MB. De computer is nét nieuw gekocht, dus had ik niet gedacht dat er al iets verouderd aan is. Bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 En de brand programma updaten wil ook wel is helpen.. Nero is al bij versie 6.3 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen