anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Delen Geplaatst: 24 juli 2004 Hallo, Mijn collega heeft zo'n IBM pc...pc werkt verder prima..maar alleen hij erkend de cd-rom en dvd speler niet.Als ik kijk bij deze computer ziet hij één cd-rom staan,klik ik hier op uitwerpen gaan alle twee lade's open!!!! Ik heb de kabels al losgehaald en weer opnieuw opgestart, zodat hij nieuwe hardware kon vinden..werkt ook niet.... Hij draait met windows XP home... Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 welk model is een zo'n pc van IBM de meeste hebben nummers in de modelnaam! als je een vraag stelt doe het dan een beetje duidelijk a.u.b en kijk ondertussen even naar hoe de drives zijn gejumperd.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 Het is een IBM Netvista Type 6823 -13G. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 moet een Jumper probleem zijn. kijk voor de zekerheid ook ff naar de volgorde zou niets uit moet maken maar dat is theorie.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2004 Maar het heeft altijd goed gewerkt, die jumpertjes verspringen toch niet vanzelf... :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen