anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Delen Geplaatst: 23 juli 2004 Ik wil graag op mijn laptop (Compaq Contura 400c) een externe cd-drive hangen aan de com-poort of LPT. Weet iemand of dit kan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 met een Powermac kon dit dacht ik wel, ik heb daar een externe brander voor op de LPT. maar dat is SCSI Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 mijn zwager had ooit een 1x cdrom van Philips die via de lpt werd aangesloten. ik denk dat je dus sowieso in het 2e handscircuit moet zijn en dat ze erg traag zullen zijn. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 Er zijn kastjes van Freecom, met een LPT aansluiting, waar een cdrom in kan. Geen idee of die nog verkrijgbaar zijn, maar ze zijn er zeker geweest. Ideetje: PCMCIA kaart met USB, en daarop een USB cdrom/brander aansluiten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 omdat LPT zo traag is zal het nooit sneller gaan dan +/- 2x Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen