anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Wie kan mij vertellen hoe ik de ventilator in de systeemkast kan uitschakelen, die aangesloten zit op het moederbord. Ik krijg een foutmelding 0051-AE : fan error. Ik heb al een andere fan met drie draden gekocht, die zit er ook in. Maar blijf de melding krijgen. Kan de fan in de setup uitgeschakeld worden? En zo ja hoe of kan dat met de dipswitches. Wie kan mij helpen, de pc gaat niet verder, blijft hangen op deze fout melding. Gegevens systeem nr P4750T serinummer NL 12615705 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 Heb je al in de BIOS gekeken? Als het kan, moet je het daar kunnen vinden. Kijk op het moederbord of je jumpers ziet met 'fan' ernaast. Misschien dat je een jumper om moet zetten. Je kan ook een BIOS reset proberen. Dan moet je dat cilindervormige zilverkleurig batterijtje er even uit halen en er met een paar minuten weer inzetten weer inzetten. Misschien dat dat helpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2004 ???? Zou het geen goed idee zijn te kijken waarom die melding komt in plaats van de veroorzaker maar uit te zetten, soms zit een onderdeel niet helemal voor niets in een apparaat.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen