anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Hallo Ik heb voor mijn verjaardag een printer gekregen....een Canon i560X Daar horen natuurlijk inkttankjes (cardridges) bij. Op de doos van de printer staat dat ik De - Canon BCI-3eBK (zwart) - Canon BCI-6C (cyaan) - Canon BCI-6M (magenta) - Canon BCI-6Y (yellow) Maar als ik op de site kijk van www.dixons.nl (waar ik de printer heb gekocht). Zie ik ook een altenatief staan...de Pelikan's Maar ik ben zo'n iemand die altijd voor het A-merk kiest...maar de prijs tussen de Canon en de Pelikan is behoorlijk wat....dus hebben jullie ervaringen of voorkeuren....laat het me dan even weten Alvast Bedankt Bas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2004 is Pelikan dan geen A merk. je moet maar eens kijken wat voor spullen die jongens verkopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Volgens een printerinkt test in een computerblad (ik weet niet meer welke) is de printerinkt cardrides van wecare de beste keus voor de i560. De prijs is nl veel lager, en de kwaliteit zelfs hoger. (volgens de test) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen