anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Hoi, Mijn Philips webcam PCVC820K (To2cam II) geeft een groen beeld in MSN Messenger.. Heeft iemand een suggestie hoe ik dat op kan lossen? Groetjes, Bas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Heb je de nieuwste (en natuurlijk de juiste) drivers? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Zeker heb ik de laatste drivers geïnstalleerd, en het heeft gewerkt ook! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 Nu je het zegt, ik heb precies hetzelfde probleem met mn webcam van Trust. Tenminste als ie op mijn PC aangesloten is... op de PC van mn ouders werkt ie perfect.. probeer hem ook eens op een andere PC en kijk of hij het probleem dan nog steeds geeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2004 instellingen voor de webcam daar kun je contrast/helderheid en kleurverzadiging aanpassen, misschien lost dit het probleem op ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen