Ga naar inhoud

CD-R en een DVD-R op een pc

Aanbevolen berichten

Ik heb een in verhouding trage DVD-R die mijn CD-brander niet kan bijhouden dus wil ik ook een gewone cd-R monteren. Aan cd-R "hangt" draadje dat op de "JCD1" van moederbord wordt aangesloten. Nu meen ik zo goed als zeker te weten dat dat DVD ding geluid en beeld kan geven zonder zo'n audio-draad. Klopt dat???? Ik had hem uit huidige machine gesloopt [plaatsgebrek] en ben vergeten hoe die zat
Link naar reactie
[quote:c645821957="Obi-wan-kenobi"][quote:c645821957="h.enk"] Nu meen ik zo goed als zeker te weten dat dat DVD ding geluid en beeld kan geven zonder zo'n audio-draad. Klopt dat???? [/quote:c645821957] Zo'n audio-draad is voor geluid van een audio-CD. Voor DVD's (met beeld en geluid) afspelen heb je dat draadje niet nodig.[/quote:c645821957] Bedankt!
Link naar reactie
[quote:4056321cad="Obi-wan-kenobi"]Maarre, welk mobo heb je precies dan? Veel mobo's hebben tegenwoordig gewoon twee van die aansluitpunten voor die audio-draadjes.[/quote:4056321cad] MSI K8N Neo platininium Nvindia 3-250 Zit er volgens mij maar 1 op {4-pins (JCD1) }en nog een front panel audio connector.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...