anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Van ene op andere dag werkt mijn DVD-ROM speler niet meer. LiteON. Windows herkend em nog wel maar als ik em wil uitlezen krijg ik "Plaats een schijf of ander geschikt medium in station Y". Opgestart met DRDOS wil hij em helemaal niet meer lezen. DIt werkte altijd wel. Iemand een idee? Of is het gewoon zo dat de knip weer open moet voor een nieuwe? groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Zo te zien is het geen driver probleem omdat ie het ook niet in DOS doet, dus waarschijnlijk heeft ie gewoon het loodje gelegt. Gecondoleerd. Dit gaat je geld kosten. :-? Maar 35 euro moet je wel weer overheen komen lijkt mij :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 euh, die dingen kosten tegenwoordig 25 euro ofzo, ik had een ASUS bij de lokale boer voor 32,50 tijdje terug, tis wel een onbedoelde uitgave, maar gelukkig is ie niet zo hoog :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Hmm, we gaan verhuizen met 2 weken. Dus iedere cent wordt goed bewaakt. Maar ik begrijp dat ik morgen op de fiets naar de hardwareboer mag/moet. Dank voor de condoleances :) groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Heb je nog een cd rom speler liggen? Kun je die mogelijk ook proberen, sluit je in elk geval uit, dat het aan je PC ligt. Zoniet, dan ook mijn blijken van medeleven. Je gaat je je toch hechten aan zoiets!? :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen