anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Hallo, 3 maanden geleden heb ik me draadloos toetsenboard en muis aangeschaft Dat ging zo ongeveermaanden goed. Nu heb ik allerlei problemen , ik heb er al 1opgelost ( Toetsenboard sloeg heel veel letters over , ander kanaal) EDIT: Ja hoor het is weer terug , ik kan weer rammen op mn toetsenboard , anders komt er gewoon niets op het beeLD:( Kan nu helemaal GEEN nummers typen ! Nu zit ik met de muis , dan wil ik ergen op klikken gaat soms het muispijltje helemaal in het hoek van het scherm heen .. Weet iemand waaraan dit kan liggen ? Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 [quote:f565a16a8e="THE_GAME_MEN!"]Nu zit ik met de muis , dan wil ik ergen op klikken gaat soms het muispijltje helemaal in het hoek van het scherm heen .. Weet iemand waaraan dit kan liggen ? [/quote:f565a16a8e]dat heb ik als ik de batterij leeg heb van de muis :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Battrijen zijn helemaal vol en hij doet het ook.... :( Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 Is het een optische muis? Dan ligt het aan de ondergrond. Probeer een egaal gekleurt oppervlak te gebruiken, dat ook niet te veel spiegelt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 als je gamet moet je GEEN draadloze tobo + muis gebruiken :) 1. Er zit een heeel kleine vertraging in 2. Je vervangt je suf met batterijen 3. Je muis wordt erg zwaar door de batterijen, dit ervaar ik persoonlijk hinderlijker dan een snoertje aan mn muis :wink: Dat je muispijl naar de hoek gaat ligt net zoals Comp-Freak zei aan het oppervlak, als dat niet helemaal goed is kan de muis "op hol slaan", ook kan het zijn dat er een beetje stof inzit waardoor hij het licht niet meer goed opvangt. Probleem met toetsenbord is vreemd voor me, misschien zender verplaatsen, voor de zekerheid andere batterijen en kanaal wisselen :wink: Grtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 muis resetten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 Resetten kan ik niet met mn muis ,ik heb het opgelost , ik heb even ander kanaal gepakt , batt. verwisseld , kanaal verwisseld , batt verwiseld etc Nu werkt het :roll: Ja , ik ben ook weer van plan om over te stappen naar kabeltjes.... Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 ff iets technies: zodra de draadloze muis het niet meer doet is het altijd dat er een kleine piek door heen is gekomen door de stroom dus dat wil zeggen dat 2x 1.2v batarijen is dus samen 2.4 volt soms word het 2.6 a 2.7volt en da's nie goe zodra jij de batarijen er uit haald kan het best zijn dat de muis het nog niet doet dat kan omdat er nog wat stroom in de muis zit (in de printplaat of klein onderdeeltje) als je slim bent pak dan een kort kabeltje van ong 20 cm en maak bijde kanten bloot. houd de ene kant van de kabel op de (+ plus) en de andere kant van de kabel tik je tegen de andere (+ plus) in de batarijhouder van de muis.. doe dat ook bij de min...zo en nu de batarijen er weer in en je kan de oude instelingen gewoon laten alleen de ontvanger moet hem opnieuw herkenen. simpel, easy and fast... nog vragen?? groetjess, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Als het niet meer werkt zal ik dat eens proberen, Bedankt Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 dus medion bevalt niet echt? :P weet ik dat ook weer.... ben aan het kijken voor een setje (niet om te gamen iig ;)) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen