Ga naar inhoud

Advies gevraagd nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Ik wil graag jullie mening en advies over de aanschaf van laptop. Ik wil er vooral games mee spelen en dvd´s mee bekijken,nu hebben ze bij de Media Markt deze aanbieding is dit wat prijs fl1555,00 euro Microstar® MD 42329 Las Vegas 1560 Notebook Intel® Centrino™ Mobile Technology Intel® Mobile Pentium-M processor 1,50 GHz Intel® PRO Wireless LAN 802.11g 54 Mbps ntel® 855 GM chipset 15,4" WXGA TFT Breedbeeld 512 MB DDR-RAM werkgeheugen / 60 GB harde schijf DVD-ROM / DVD+ReWriter Combo Drive 56K modem, 10/100 netwerkaansluiting ATI Mobility Radeon 9700 128 MB DDR-RAM videokaart Software: Microsoft Windows XP Home Edition NL, Microsoft Works 7.0 NL, Ahead Nero Burning ROM Ahead Nero Recode 2SE Is dit wat of niet,ik ga vooral gebruiken voor games en voor Internet Alvast bedankt voor de antwoorden
Link naar reactie
[quote:502a40dfdb="had2"]Ik wil vooral veel bewerkingen doen met redelijk zware programma's..... Ik ga vooral gebruiken voor games en voor Internet[/quote:502a40dfdb] Hmm, is dat niet wat tegenstrijdig. :roll: Die laptop ziet d´r iig goed uit. Sterke, maar stroomsparende processor, zeer goede videokaart (volgens mij zelfs de beste laptop-videokaart op dit moment), DVD-brander en zelfs een breedbeeldschermpje. De harde schijf had wel wat groter mogen zijn. Ik heb al meerdere laptops gezien die 120gig hadden. Als je hem echter grotendeels thuis of in de buurt van een stopcontact gebruikt zou ik wel een normale P4 (met hyper threading) aanbevelen. Deze kan net even wat beter uit de voeten met echt zware programma´s. Gr, D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...