anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Op een PC met (Ultra Wide)SCSI wil ik een diskdrive aansluiten. Op het MB zit een aparte aansluiting hiervoor. Het lukt me echter niet om de drive aan de praat te krijgen. De datakabel is op de juiste wijze aangesloten (de andere mogelijkheden heb ik ook uitgeprobeerd). Bij opstarten gaat het lampje niet even branden en ook hoor je de drive niet. Ook onder Windows (XP) wordt hij niet gezien. Ik heb in het BIOS gezocht, maar geen instelling kunnen vinden die dit probleem kan verhelpen. Ook een andere drive (die het wel in een andere PC deed) gaf geen verbetering. Heb ik hier een speciale drive voor nodig? Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 aanzetten in het bios Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Ja, dat heb ik al geprobeerd. De gewone mogelijkheid staat al aan (floppy A enabled). Moet ik met SCSI nog meer aanzetten of misschien uitschakelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 [quote:6de7763cc2="plextor"]aanzetten in het bios[/quote:6de7763cc2] aanzetten in de bios van je scsi. verder heb je bar weinig info verstrekt, dus gewoon RTFM van je mobo, SCSI kaart en je merk SCSI HD succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen