anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Delen Geplaatst: 2 juli 2004 Even een vraag: heb recent een medion 4 port usb hub gekocht. Nu krijg ik alleen als ik m'n tv aansluit op de laptop vage lijnen erbij als de hub erbij hangt. Ook blijft soms een toets op mijn usb-logitech keybord spontaan hangen (als hij erop hangt)... Wat hangt erop? 1. HD 2. Keybord/muis 3. printer 4. loos (soms webcam) iemand enig idee? of is dit een geval van terugsturen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 probeer eens een ander pci slot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 usb hub met voeding ? Juiste USB drivers ? SP1 ? Als dat allemaal niet helpt dan moet je de probleem apparaten direct aansluiten en niet via een hub. bij hubs raken vroeg of of laat allw gates os de kluts kwijt. Verder rtfm welke apparaten niet op een hubmoeten worden aangesloten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:0d25922b41="Bosje"]usb hub met voeding ? Jep Juiste USB drivers ? SP1 ? XP volledig tot aan vandaag geupdate Als dat allemaal niet helpt dan moet je de probleem apparaten direct aansluiten en niet via een hub. bij hubs raken vroeg of of laat allw gates os de kluts kwijt. Verder rtfm welke apparaten niet op een hubmoeten worden aangesloten[/quote:0d25922b41] mmm... zelfs als ik alles loskoppeld boeit het niets.... zelfs dan gaat het soms mis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen