anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Hi Ik heb via internet een ringtone bestelt voor mijn t-mobile motorola 450,ik kreeg zoon berichtje toegestuurt met link (soort internet adres).Ze zeggen dat ik met die code van WAP de ringtone kan downloaden maar ik ben echt een lake.WAP heet bij t mobile T-zones. Kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Staat niet in je handleiding hoe je moet wappen? Misschien heb je de wapinstellingen nog niet, deze kun je waarschijnlijk wel vinden op de site van T-Mobile. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 [quote:80018a04d3="sdh"]Staat niet in je handleiding hoe je moet wappen? Misschien heb je de wapinstellingen nog niet, deze kun je waarschijnlijk wel vinden op de site van T-Mobile.[/quote:80018a04d3] heb ik al helemaal geupgreate Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 Tja, het enige wat ik zo snel kan bedenken is de handleiding. Ik weet niet zo uit mn hoofd hoe die telefoon van je werkt... Ken je toevallig ook niet iemand die er verstand van heeft, want dit is natuurlijk niet zo als met pc's want daar werkt alles zo ongeveer wel hetzelfde.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:a597a91c1b="real rock"]daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben.[/quote:a597a91c1b] Fijne instelling is dat, laat de anderen het werk maar doen. Waarschijnlijk staat in de handleiding wel waar je in het menu de wap functie kan vinden en instellen. (niemand leest tegenwoordig nog handleidingen, *zucht*) En dan met een beetje inzicht kom je een heel eind. En er zijn vast wel mensen in de buurt met ook een mobieltje met wap. En dat T-Mobile hier niks mee te maken wil hebben hebben ze goed, ze zijn nota bene geen technische helpdesk voor mobieltjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:cf5a1f6ff0="real rock"]daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben.[/quote:cf5a1f6ff0] Ook niet als je vraagt om je wapinstellingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 als het goed is moet je gewoon links kunnen openen en dan download ie em automatisch! dat doet mijn 3510i tenminste wel :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:332b918dec="Comp-Freak"][quote:332b918dec="real rock"]daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben.[/quote:332b918dec] Fijne instelling is dat, laat de anderen het werk maar doen. Waarschijnlijk staat in de handleiding wel waar je in het menu de wap functie kan vinden en instellen. (niemand leest tegenwoordig nog handleidingen, *zucht*) En dan met een beetje inzicht kom je een heel eind. En er zijn vast wel mensen in de buurt met ook een mobieltje met wap. En dat T-Mobile hier niks mee te maken wil hebben hebben ze goed, ze zijn nota bene geen technische helpdesk voor mobieltjes.[/quote:332b918dec] Ik heb ZONDER ook maar 1 seconde gebelt te hebben al 10 euro verspeelt aan die geintjes van T-mobile!!!.....nou dan verwacht ik wat maar nee hoor! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 Kijk [url=http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/wapaanmelden.asp] hier [/url] maar eens. Hier kun je je wapinstellingen opvragen. je moet je wel ff registreren, maar ik ga er vanuit dat het gratis is. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:c14c6ded80="sdh"]Kijk [url=http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/wapaanmelden.asp] hier [/url] maar eens. Hier kun je je wapinstellingen opvragen. je moet je wel ff registreren, maar ik ga er vanuit dat het gratis is. :P[/quote:c14c6ded80] dat heb ik al gedaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 hmm, en heeft Motorola geen klantenserivice? opzich is het logisch dat T-Mobile dat zegt, maar Motorola is de fabrikant van je telefoon, en die moeten je dus ook wel kunnen helpen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 IK denk dat het grijze import is en daarom niet ondersteund wordt telefoonproviders houden daar niet van heb zelf de motorola accompli 009(grijse import uit america) en krijg de wap instellingen ook niet voorelkaar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:c377e6b328="antrix"]IK denk dat het grijze import is en daarom niet ondersteund wordt telefoonproviders houden daar niet van heb zelf de motorola accompli 009(grijse import uit america) en krijg de wap instellingen ook niet voorelkaar[/quote:c377e6b328] Maar ik heb hem gewoon bij de ''bcc'' gekocht hoor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:13368fda8a="real rock"][quote:13368fda8a="antrix"]IK denk dat het grijze import is en daarom niet ondersteund wordt telefoonproviders houden daar niet van heb zelf de motorola accompli 009(grijse import uit america) en krijg de wap instellingen ook niet voorelkaar[/quote:13368fda8a] Maar ik heb hem gewoon bij de ''bcc'' gekocht hoor[/quote:13368fda8a] dat is geen garantie dat het geen grijze import is ben naar de motorola site geweest en er is voor jouw toestel geen handleiding in het nederlands hoewel dat ook niet alles zegt probeer anders bij bcc of ze je kunnen helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 Dat is de oplossing, ga naar BCC. Mocht dan blijken, dat het mobieltje uit het grijze circuit komt, dan heeft BCC een probleem, als zijnde de leverancier. Laat even weten, hoe het afloopt, dan weten adspirant kopers, wat zij kunnen verwachten bij BCC. Ik heb ooit een Philips autoradio gekocht bij Megapool, uit de aanbieding. Ging kapot binnen de garantie, maar Philips had er wel een rekening bij gedaan, omdat het een frans model was en niet door Philips Nederland werd ondersteund. De rekening bij Megapool op de toonbank gelegd met daarbij de aankoopbon, waaruit bleek, dat zij deze radio geleverd hadden en ziedaar, zij namen de betalingsplicht netjes van mij over. Zoals dat ook hoort in een dergelijke situatie. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 [quote:b6a07f9c88="Jank"]Dat is de oplossing, ga naar BCC. Mocht dan blijken, dat het mobieltje uit het grijze circuit komt, dan heeft BCC een probleem, als zijnde de leverancier. Laat even weten, hoe het afloopt, dan weten adspirant kopers, wat zij kunnen verwachten bij BCC. Ik heb ooit een Philips autoradio gekocht bij Megapool, uit de aanbieding. Ging kapot binnen de garantie, maar Philips had er wel een rekening bij gedaan, omdat het een frans model was en niet door Philips Nederland werd ondersteund. De rekening bij Megapool op de toonbank gelegd met daarbij de aankoopbon, waaruit bleek, dat zij deze radio geleverd hadden en ziedaar, zij namen de betalingsplicht netjes van mij over. Zoals dat ook hoort in een dergelijke situatie. :wink:[/quote:b6a07f9c88] goed idee ik zal wel ff terug gaan,dank voor de tip Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Voor een ieder die WAP, GPRS of MMS instellingen zoekt: [b:c286b33b99][url]www.bel.nl[/url][/b:c286b33b99], daar sturen ze je de instellingen toe.[/b] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2005 Interessant. Maar om daar nu een meer dan een jaar oud topic voor te heropenen... groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen