Ga naar inhoud

Hoe krijg ik een ringtone op mijn mobiel?

Aanbevolen berichten

[quote:a597a91c1b="real rock"]daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben.[/quote:a597a91c1b] Fijne instelling is dat, laat de anderen het werk maar doen. Waarschijnlijk staat in de handleiding wel waar je in het menu de wap functie kan vinden en instellen. (niemand leest tegenwoordig nog handleidingen, *zucht*) En dan met een beetje inzicht kom je een heel eind. En er zijn vast wel mensen in de buurt met ook een mobieltje met wap. En dat T-Mobile hier niks mee te maken wil hebben hebben ze goed, ze zijn nota bene geen technische helpdesk voor mobieltjes.
Link naar reactie
[quote:332b918dec="Comp-Freak"][quote:332b918dec="real rock"]daar staat het toch echt niet in,en ik heb Tmobile gebelt en die zeggen dat ze daar niets me te maken hebben.[/quote:332b918dec] Fijne instelling is dat, laat de anderen het werk maar doen. Waarschijnlijk staat in de handleiding wel waar je in het menu de wap functie kan vinden en instellen. (niemand leest tegenwoordig nog handleidingen, *zucht*) En dan met een beetje inzicht kom je een heel eind. En er zijn vast wel mensen in de buurt met ook een mobieltje met wap. En dat T-Mobile hier niks mee te maken wil hebben hebben ze goed, ze zijn nota bene geen technische helpdesk voor mobieltjes.[/quote:332b918dec] Ik heb ZONDER ook maar 1 seconde gebelt te hebben al 10 euro verspeelt aan die geintjes van T-mobile!!!.....nou dan verwacht ik wat maar nee hoor!
Link naar reactie
[quote:c377e6b328="antrix"]IK denk dat het grijze import is en daarom niet ondersteund wordt telefoonproviders houden daar niet van heb zelf de motorola accompli 009(grijse import uit america) en krijg de wap instellingen ook niet voorelkaar[/quote:c377e6b328] Maar ik heb hem gewoon bij de ''bcc'' gekocht hoor
Link naar reactie
[quote:13368fda8a="real rock"][quote:13368fda8a="antrix"]IK denk dat het grijze import is en daarom niet ondersteund wordt telefoonproviders houden daar niet van heb zelf de motorola accompli 009(grijse import uit america) en krijg de wap instellingen ook niet voorelkaar[/quote:13368fda8a] Maar ik heb hem gewoon bij de ''bcc'' gekocht hoor[/quote:13368fda8a] dat is geen garantie dat het geen grijze import is ben naar de motorola site geweest en er is voor jouw toestel geen handleiding in het nederlands hoewel dat ook niet alles zegt probeer anders bij bcc of ze je kunnen helpen
Link naar reactie
Dat is de oplossing, ga naar BCC. Mocht dan blijken, dat het mobieltje uit het grijze circuit komt, dan heeft BCC een probleem, als zijnde de leverancier. Laat even weten, hoe het afloopt, dan weten adspirant kopers, wat zij kunnen verwachten bij BCC. Ik heb ooit een Philips autoradio gekocht bij Megapool, uit de aanbieding. Ging kapot binnen de garantie, maar Philips had er wel een rekening bij gedaan, omdat het een frans model was en niet door Philips Nederland werd ondersteund. De rekening bij Megapool op de toonbank gelegd met daarbij de aankoopbon, waaruit bleek, dat zij deze radio geleverd hadden en ziedaar, zij namen de betalingsplicht netjes van mij over. Zoals dat ook hoort in een dergelijke situatie. :wink:
Link naar reactie
[quote:b6a07f9c88="Jank"]Dat is de oplossing, ga naar BCC. Mocht dan blijken, dat het mobieltje uit het grijze circuit komt, dan heeft BCC een probleem, als zijnde de leverancier. Laat even weten, hoe het afloopt, dan weten adspirant kopers, wat zij kunnen verwachten bij BCC. Ik heb ooit een Philips autoradio gekocht bij Megapool, uit de aanbieding. Ging kapot binnen de garantie, maar Philips had er wel een rekening bij gedaan, omdat het een frans model was en niet door Philips Nederland werd ondersteund. De rekening bij Megapool op de toonbank gelegd met daarbij de aankoopbon, waaruit bleek, dat zij deze radio geleverd hadden en ziedaar, zij namen de betalingsplicht netjes van mij over. Zoals dat ook hoort in een dergelijke situatie. :wink:[/quote:b6a07f9c88] goed idee ik zal wel ff terug gaan,dank voor de tip
Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...