anoniem Geplaatst: 26 juni 2004 Delen Geplaatst: 26 juni 2004 Op de SB aud 2 zit geen gameport, welke nog wel op op de SB live zit. Kan ik de laatste gewoon in mijn pc prikken zonder dat de boel gaat conflicteren??? Op deze manier kan ik mijn joystick weer gebruiken op mijn nieuwe PC. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2004 [quote:4fe7b71cf0="Ger_T"]Kan ik de laatste gewoon in mijn pc prikken zonder dat de boel gaat conflicteren??? Op deze manier kan ik mijn joystick weer gebruiken op mijn nieuwe PC.[/quote:4fe7b71cf0]Heeft je nieuwe PC - met nieuw moederbord naar ik aanneem - geen gameport op het moederbord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2004 nee, het is een nieuwe dell. Zit er niet op volgens mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2004 Heb je 'm al binnen? Zo nee, wat is het type? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2004 een dell 8300 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2004 kan het niet zijn dat de gameport onboard is en dat je een plaatje met een stekker en een kabel moet hebben die je in een pci slot zet (niet in het slot op mobo maar in de kast)??? ik weet dat het bij bijvoorbeeld sommige asrock borden zo is en op m'n asussen zit het ook zo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2004 zit er bij jou Audigy 2 geen gameport? Bij mij namelijk wel.. doormiddel van een ijzerplaatje die je aan de achterkant moet vastschroeven en die je dan met een kabeltje aan je audigy 2 moet verbinden. Ik heb hem eraf gehaald omdat ik hem niet nodig heb... maar het lijkt me wel dat je die altijd nog aan kunt sluiten. Kijk eens of die aansluiting op die kaart er zit en of je aan zo'n 'slot' kunt komen. (Misschien.. maar dat hangt er even vanaf... kun je de mijne anders wel krijgen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2004 Die zit er bij mij niet bij. Mijn oorspronkelijke vraag was echter of 2 verschillende geluidskaarten tegelijk problemen kan opleveren?? Dit zonder je voor het hoofd te willen stoten hoor :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2004 nee mag geen problemen opleveren, je moet wel zorgen dat hij bij volumeregeling e.d. zo staat ingesteld dat hij de goede kaart voor het geluid pakt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen