anoniem Geplaatst: 25 juni 2004 Delen Geplaatst: 25 juni 2004 Bij het opnieuw installeren van de scanner kreeg ik de melding dat de scanner niet geinitialiseerd kon worden. Het volgende geprobeerd: Van de website van HP nieuwste installatieprogramma opgehaald en geinstalleerd met de USB-stekker uit de computer. Tevens de update voor Scanjet 5370C geinstalleerd. Usb-stekker op computer aangesloten maar apparaat is bij apparaatbeheer nergens te zien. Wizard Nieuwe Hardware biedt ook geen soelaas!! Met het diagnoseprogramma van HP gezocht naar de oorzaak; er staat een geel rondje met een uitroepteken en de melding: device is not connected to the system. Alles verwijderd uit het systeem incl. registerverwijzingen en opnieuw volgens voorschrift van HP geinstalleerd. Het werkt nog steeds niet :evil: Iemand een idee hoe dit op te lossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2004 probeer eerst eens de USB poort te verwijderen en opnieuw te installeren en probeer dan nog een keer de printer te installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2004 je moet ook de stroom er af halen van je scanner . dan eerst de software install. opstarten dan pas de usb kabel in de pc en de stroom voor de scanner . ik heb dat ook gehad met mijn agfa scanner. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2004 Bovenstaande tip uitgevoerd. Scanner kan nog steeds niet worden geinitialiseerd. Wel komt er de volgende melding na opnieuw opstarten: NO DIGITAL SIGNATURE Iemand nog een idee hoe dit probleem op te lossen? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2004 zijn de Twain-drivers wél aanwezig ?Mocht dat (nog) niet het geval zijn ,dan zit 'm daar waarschijnlijk de veelgehoorde fout. Deze kun je vinden in de (verborgen ?) WINDOWS map...op de bekende manier te vinden bijv via de Windows Verkenner. Succes ermee en de groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2004 Twain drivers zijn aanwezig; wel van een oude datum (september 2001). Moet ik deze in een andere map plaatsen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2004 De melding NO DIGITAL SIGNATURE is erg nadrukkelijk aanwezig op het bureaublad. Iemand nog een idee hoe dit te verwijderen? :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen