anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Delen Geplaatst: 21 juni 2004 Ik zou graag de geluiden in ms-dos die via mijn pc-speaker lopen via mijn geluidskaart horen zodat ze via de speakers te horen zijn. Is hier misschien een stukje software voor of iets dergelijks? alvast bedankt! Roderick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2004 O.a. bij een kaart van Creative (Soundblaster) kan dit eenvoudig (hardwarematig) gerealiseerd worden. 't Is echter af te raden! Reden ligt voor de hand: je hoort geen enkel geluid meer als je je systeem aan het booten bent en bent dus van deze info verstoken..... Bovendien: "normaal gesproken" (tijdens 't werken) hoor je toch geen PC speaker geluiden? Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Nee dat niet maar ik heb een programmaatje in ms-dos die tooncodes weergeeft via de pc-speaker maar ik zou dit graag via mijn spealers horen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2004 Dan moet je eerst drivers voor dos hebben, die moeten dan ook geladen worden en dan moet je het instellen bij dat programma (als ie het niet zelf insteld) dat hij de geluidskaart moet gebruiken. Maar als het programma dit niet ondersteund, kan je het vergeten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen