anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Beste mensen, Steeds als ik een spel speel (colin Mcgrae- Battlefield 1942) dan maak het spel zodra ik in de play mode zit(laden niet) een super irritant krassend geluid. De normale geluiden vallen daarin weg? Wat zou het kunnen zijn. Ik heb een dell dimension 8200 1,4ghz voodoo 2 dus dat moet goed zijn. Erg bedankt Dik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2004 Je moet eens in je geluidsinstellingen kijken, daaar kan je het een en ander aanvinken. Zet daar eens de dingen aan die nu uit staan en andersom!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2004 Misschien dat je 8 bit geluid in kan stellen ipv. 16 bit. Dat werkt op mijn oude pc met Wacky Wheels wel :o Ook misschien kijken naar nieuwe geluidskaart drivers kan helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2004 sorry voor de kick is je kabeltje niet toevallig gaar??? heb ik ook eens meegemaakt, Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen