anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Hallo, Sinds kort ben ik dus in het bezit van een speedtouch 510. Het is me echter opgevallen dat deze behoorlijk warm word ! Er zit geen koeling in of iets dergelijks, maar dat lijkt mij niet onverstandig... Is dit normaal en moet je er iets aan doen...hij wordt echt warm...zeker 40 graden heb ik gemeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Ik heb er nog nooit van gehoord dat dit problemen gaf ofzo. Ook zit er voor de rest helemaal geen koeling op dus het lijkt mij dat het apparaat deze tempraturen prima aan kan. Je kan moeilijk er een fannetje in zetten ofzo :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Zorg dat hij op een vlakke ondergrond staat, aan de onderkant moeten de koelgaten goed vrij zijn, het probleem kan ook uit de adapter komen, als deze spanning iets te hoog is. Als je iemand kent die ook een speedtouch heeft vraag eens of je zijn adapter mag lenen. groetjes Jac Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Het is niet raar dat routers warm worden, dat heeft de mijne ook, zolang je je handen er niet aan brand niks aan de hand. Zorg wel dat je hem niet isoleert :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Oké...bedankt. Zal het nog maar even aanzien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2004 maak je geen zorgen, veel routers krijgen een aardig temperatuurtje. Hier zijn ze op gemaakt en het kan verder geen kwaad. Wat wel beter is als je hem permanent aan laat staan, dus niet iedere keer aan en uitzetten....... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2004 Hij staat hier 24/7 aan. Er staat hier echter ook een router en die wordt nog niet half zo warm, terwijl daar meer computers aanhangen... Maar het zal idd wel meevallen..., maakte me alleen een beetje zorgen ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen