anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Delen Geplaatst: 9 juni 2004 Ik ben momenteel een beetje aan het rommelen met speedfan en nu zie ik opeens dat voor een harde schijf het volgende wordt gegeven: [url=http://members.lycos.nl/pistolenpaul2001/Plaatjes/Spul/fitness.jpg]link naar plaatje[/url] Gaat er nou iets niet goed met die schijf??[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2004 Ik denk dat je je niet al te druk moet maken :) Uit het plaatje maak ik op dat jouw harde schijf S.M.A.R.T heeft en die systeemtooltjes kunnen soms wat onbetrouwbaar zijn. De enige (volgens mij, maar als iemand anders iets anders denkt mag 'ie het rustig zeggen) S.M.A.R.T. melding die je serieus moet nemen is de melding vlak nadat je systeem is opgestart en waarin dan de computer zegt: Harddisk failure imminent, backup instantly, of iets anders van deze strekking. Maar misschien dat iemand anders meer weet over dit onderwerp. Groetjes van Jan Willem :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Dit soort progjes geven niet altijd de goede gegevens weer!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Ik denk niet dat er iets met je schijf aan de hand is, heb zelf ook een Seagate en die staat ook op 56%. Wat je wel kunt doen is een paar dagen of weken achter elkaar kijken, er is wel iets aan de hand als de meter veranderd!!! Dat betekent namelijk dat de SMART parameters veranderen... Maar hoogstwaarschijnlijk is er niets aan de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2004 Ik heb nu Seatools gedraaid en deze vertelde het zelfde; er zijn geen problemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen