anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Delen Geplaatst: 9 juni 2004 Ik ben in het bezit van een HP Deskjet 840c Als ik 2x achter elkaar deze laat printen dan geeft hij aan dat de inkt op is. De catridge eruit halen en terug plaatsen geeft geen beter resultaat. Als ik na de eerste print 2 min wacht dan gaat het met de tweede print wel goed. Maar wat ik echt wil weten is hoe kan ik het printer geheugen leeg maken van deze printer? Bij Hp is niets te vinden! Alvast bedankt Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2004 als het goed is staat er op de taakbalk recht onder een pictogram van je printer. rechter muisklick . dan krijg je een tabblad daar in kan je je printer opdrachten deleten. maar heb je wel de goede printer kabel en staat in het bios de printer poort wel goed op epp of bidirect of zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2004 Bij de eigenschappen van je printer kun je de printer Rechtstreeks laten afdrukken, dus zonder een wachtrij. Rechtermuisklik op je printer - Eigenschappen - Tabblad Geavanceerd Misschien staat die functie uitgeschakeld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 ik ben een beetje bang dat de ts eigenlijk bedoelt: hoe kan je de printer doen geloven dat de cartridges nog vol zijn..... maar ja, dan moet hij zich melden natuurlijk.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen