anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Hallo, Wat is er aan de hand als de printer alles negeerd wat in kleur is? De inkt patronen zijn net vervangen en zitten goed. Hij geef geen foutmelding, van niks! Als je de kleur veranderd in zwart dan ziet hij 't wel. Alle kleuren worden niet gezien. Iemand een idee? edit. grijs print hij ook Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Misschien moet je eens proberen om de printer opnieuw te installeren. En staat ie toevallig op alleen grijswaardes printen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 [quote:a85dfa6069="MichelG"]Misschien moet je eens proberen om de printer opnieuw te installeren. En staat ie toevallig op alleen grijswaardes printen?[/quote:a85dfa6069] Hij is van een oom van me, dus heb alleen 't verhaald gehoord, wat ik net typte. Als ik op grijswaardes staat, print hij dan wel in grijs. Dat is de enige kleur die hij print samen met zwart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Grijs wordt ook gemaakt door het zwarte inktpatroon. :wink: Blijkbaar wordt het kleureninktpatroon niet (goed) aangestuurd. Reinig de contacten tussen de printer en de patronen eens. Dat is al wel eens vaker een oplossing geweest. En om wat voor printer gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 als ik me niet vergis was 't een canon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Misschien is de printerkop wel aan vervanging toe. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen