anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Delen Geplaatst: 28 mei 2004 Ik heb op mijn computer een router. Met daaraan 2 comp. Op de hoofdcomp. heb ik Windows Me en Xp staan. Als ik nu speedtest draai, dan krijg ik met Me 170 kb download en als ik dat met XP doe krijg 1500 Kb. Mijn provider is Chello Classic. Hoe is dat verschil te verklaren Vr.gr. Joop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 Geven ze allebei wel hetzelfde? Niet de ene in Kilobytes en de andere in kilobites? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Nee ze geven het allebei in Kilobits. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Zit er in de oudere Windows' versies niet ergens een beperking qua 'packet' grootte, doordat, toen die versies actueel waren, nog geen rekening werd gehouden met de latere, nu actuele, grotere mogelijke snelheid van de koppeling aan het internet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 Voordat je gaat zitten hacken in het register zou ik eerst toch is ff met alle twee de machines dezelfde grote file ergens downloaden van het internet en ff klokken hoelang dat bij ze duurt. Indien het ongeveer even lang duurde dan kan je ervan uitgaan dat een van de 2 OS'en simpel weg een typefout heeft in de Kb of kb notatie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen