Ga naar inhoud

niet identificeerbaar internet verkeer


Aanbevolen berichten

Heb een kabelaansluiting met down/upload beperking en daarom ook DU meter. Hierop zie ik soms internet verkeer en kan niet traceren wat dit veroorzaakt. Gaat dan ook door als ik al mijn internet progjes uit heb gezet en sluit dan maar de netwerk verbinding. Mijn ZoneAlarm geeft hierover ook geen info. Is er een progje dat dit wel kan? Draai XP pro.
Link naar reactie
[quote:594f009103="j.breewel"]Heb een kabelaansluiting met down/upload beperking en daarom ook DU meter. Hierop zie ik soms internet verkeer en kan niet traceren wat dit veroorzaakt. Gaat dan ook door als ik al mijn internet progjes uit heb gezet en sluit dan maar de netwerk verbinding. Mijn ZoneAlarm geeft hierover ook geen info. Is er een progje dat dit wel kan? Draai XP pro.[/quote:594f009103] XP staat bekend om zijn "Phone Home" activiteiten :) Het neemt bij verschillende dingen contact op met Microsoft. Sommige zijn waardeloos en volkomen overbodig. Deze kun je uitschakelen door bijv. XP-Antispy te gebruiken (www.xp-antispy.org). mvg
Link naar reactie
XP staat bekend om zijn "Phone Home" activiteiten :) Het neemt bij verschillende dingen contact op met Microsoft. Sommige zijn waardeloos en volkomen overbodig. Deze kun je uitschakelen door bijv. XP-Antispy te gebruiken (www.xp-antispy.org). In het ergste geval is er een mogelijkheid dat er een trojan op je pc staat. Om dit te verwijderen kun je gebruik maken van bijv. een online virusscanner als Housecall (http://housecall.trendmicro.com). mvg btw / er is iets geloof ik mis gegaan met het editen van mijn post :-?
Link naar reactie
[quote:380c61d213="NoepZor"]hij pingt om de verbinding in stand te houden en te controleren, maak je niet druk om je datalimit, dis is slechts een paar MB per maand hooguit. 8)[/quote:380c61d213] Mag 8 GB heb nu 16 GB :lol: Zal wel controlle zijn voor de verbinding maar ik heb af en toe ook het gevoel of hij gebruikt wordt als het monitor op stand by springt. Echt vaag? Heb TCP / IP status scan, probeer ook netstat -n maar vind niks. Ook staat MSN altijd aan krijg ik niet uit msnmgr ofzo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...