Ga naar inhoud

welken volt lijnvan je voeding is voor je Vcore


Aanbevolen berichten

hallo vraag als je kijkt op de info stiker van je voeding dan staat er 3.3 volt 3.3 volt - 5 volt 5 volt - 12 volt 12 volt - welken is nu voor je Vcore is dat de 12 volt ? wand ik wil mss een ander voeding maar om te kijkken of die nieuw voeding nu goed is moet ik weeten welken voor Vcore is wand als ik nu mijn FSB op 242 mhz zet dan daalt mijn Vcore onder de 1.5 volt en mijn pc loopt vast om dat mijn voeding die ik nu heb het niet aan kan weet julie het mss vast bedankt SUB
Link naar reactie
Wat voor voeding heb je nu? Hoeveel watt? De vcore komt in 1e instantie van de 5 volt dacht ik, maar de nieuwere pc's hebben een extra 12 volt lijn voor de vcore. Met een flinke voeding, minimaal 380 watt moet het dacht ik geen probleem zijn. Let wel, een goede voeding van 400 watt geeft meer en stabieler vermogen dan een 400 watt goedkope voeding. Let dus op welke voeding je koopt.
Link naar reactie
ik heb nu een Vantec Stealth PSU 520W 236 watt op 12 volt 28 amp en op 3.3 volt 26 amp en op 5 volt 52 amp samen 260 watt en dit is best wel een goede voedingen hij kost iets van nu174 €en hij is heel stabiel maar toch gebruikt mijn cpu zoo veel power dat zelf dezen niet meer aan kan wand als ik 1 HDD er uit haal dan kan hij wel hooger OC'en maar als de Vcor de stroom uit de 12 volt lijn haalt dan pak ik de Enermax 651AX-VH-FM totaal 550 watt 12 volt 60 amp 3.3 volt 36 amp en 5 volt ook 36 amp EDIT : ik heb net pcmark04 gedaan als mijn Vcore daalt dan daalt mijn 12 volt ook en dan loopt mijn pc vast kan zijn dat mijn 12 volt lijn niet sterk genoeg is om veder te OC"en
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...