anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Delen Geplaatst: 16 mei 2004 Een Vraagje.... Ik wil een brander inbouwen maar er zitten van die plaatjes voor en die krijg ik er niet uit.Ik weet dus niet hoe ik die plaatjes eruit moet halen hier is mijn kast. [url]http://www.genesis.nl/produkt/kasten/q3.htm[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2004 meestal kun je ze vanbinnenuit er gewoon uitdrukken. Zie je aan de randen (aan binnenzijde) geen kleine stukjes kunstof zitten (die het plaatje op zijn plek houden) die je met een schroevendraaier iets naar binnen moet drukken om het plaatje eruit te kunnen duwen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2004 De plastic plaatjes krijg je er gemakkelijk uit door van binnenuit tegen het midden van het plaatje aan te drukken. Maar vaak zitten er ook nog van die metalen dingen voor die nog aan het frame van de kast zitten. Deze moet je eruit halen door b.v. 1 van de nog vaste puntjes los te wrikken met een schroevendraaier of door te knippen en dan kan je meestal door wat heen en weer te bewegen de andere ook laten knappen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2004 m...oke ik zal effe kijken maar zodrekt knip ik iets door wat helemaal niet had gehoeven wrm maken ze die ijzeren plaatjes ervoor dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2004 die plaatjes houden het frontplaatje op zijn plek. Anders zou hij er zo weer uitvallen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2004 maar die moet ik er dus uitbreken het lijkt net of die ijzer plaatjes met een of ander kliksysteem zitten.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2004 [quote:26f8f2fd89="guts007"]maar die moet ik er dus uitbreken het lijkt net of die ijzer plaatjes met een of ander kliksysteem zitten..[/quote:26f8f2fd89] Kan ook, dan kan je ze er op de zelfde manier uithalen als de plasticen, desnoods met een schroevendraaier helpen. Maar welke bedoel je, de plaatjes die je aan de buitenkant ziet als de kast dicht is, of van die ijzeren erachter? Misschien weet je merk/type van je kast? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2004 Op het vierde plaatje op deze pagina, is het plastic front verwijderd. Je ziet daar de genoemde metalen plaatjes zitten. Denk dat je deze het beste kunt verwijderen door ter hoogte van het kleine vierkantje erop, even flink te drukken. Misschien moet je nog een paar keer heen en weer. Als je er beslist niet bij kunt, zou je ook eerst het front kunnen verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen