anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Delen Geplaatst: 15 mei 2004 Ik koop vandaag een webcam, zo'n mini ding van Sweex. Thuis gekomen eerst de oude software van de Logitech eraf en de nieuwe software van de CD geïnstalleerd. Dan Webcam erin, melding nieuwe webcam, XP-Home. Drivers van de CD installeren, krijg ik al gelijk de melding dat dat niet gaat in XP, wel doorgaan, verder geen meldingen. Opnieuw opstartten, nu staat er in apparaatbeheer een geel uitrroepteken voor de webcam en in scanners en Cameras in Config-scherm staat niksgeen webcam. Heb op de site van Sweex al gekeken voor nieuwere drivers maar die zijn er niet. Wat zou ik nog meer kunnen proberen om hem aan de praat te krijgen. De oude logitech deed het prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2004 Helaas toch waarschijnlijk een driver-probleem. Bel anders ff met sweex en als er geen oplossing is; terugbrengen en ander merk kopen! Moeten ze zich maar aan de 'Windows driver certificering houden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2004 Was ook mijn idee ja een driver probleem. Ik zal eens kontakt opnemen met Sweex. txs Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen