Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een goede switch i.v.m. uitbereidingen in mijn netwerkje. Zit zelf te denken aan een 5poorts model. Ik wil er niet veel aan uitgeven rond de 40 / 50 euro max ? (liever goedkoper natuurlijk). Maar ik wil geen sweex shit, wat zijn dan goede merken om voor te gaan ? Het moet wel een betrouwbare / snelle (echte switch....geen veredelde hub) switch zijn. Kun je die krijgen voor een dergelijke prijs...of ga je dan al gouw naar de 3com switches van rond de 80 euro ?
Link naar reactie
hoe kom je erbij dat sweex zo slecht is? heb zelf alleen nog maar goede ervaringen, en heb wel es tests gezien waarin sweex bvrij goed naar voren kwam! het maakt volgens mij niet heel veel uit wat voor een goede je neemt (snelheid misschien?) maar als je switch koop heb je meestal een jaar garantie, als ie naar een jaar niet ka[pot is heb je weinig kans dat in een jaartje of 2 daarna nog kapot gaat... meestal als zo'n ding kapot gaat is het gewoon een 'zwart schaap'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...