anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Hallo, Ik ben op zoek naar een goede switch i.v.m. uitbereidingen in mijn netwerkje. Zit zelf te denken aan een 5poorts model. Ik wil er niet veel aan uitgeven rond de 40 / 50 euro max ? (liever goedkoper natuurlijk). Maar ik wil geen sweex shit, wat zijn dan goede merken om voor te gaan ? Het moet wel een betrouwbare / snelle (echte switch....geen veredelde hub) switch zijn. Kun je die krijgen voor een dergelijke prijs...of ga je dan al gouw naar de 3com switches van rond de 80 euro ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 hoe kom je erbij dat sweex zo slecht is? heb zelf alleen nog maar goede ervaringen, en heb wel es tests gezien waarin sweex bvrij goed naar voren kwam! het maakt volgens mij niet heel veel uit wat voor een goede je neemt (snelheid misschien?) maar als je switch koop heb je meestal een jaar garantie, als ie naar een jaar niet ka[pot is heb je weinig kans dat in een jaartje of 2 daarna nog kapot gaat... meestal als zo'n ding kapot gaat is het gewoon een 'zwart schaap'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 je hebt anders een 5 poorts 3com switch voor 35 of 45 euro bij de Alternate (volgens de nieuwe C!T, ben te lui om naar tweakers te gaan :P) of een 3com 8 poorts voor €52 als je zo graag een 3com wilt neem em zou ik zeggen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Of neem een Cisco :P Nee ff serieus, er is nix mis mee met Sweex, 5 poorts voor 25 euro @ Alternate (kun je *mocht* hij kapot gaan voor dat geld nog een kopen :P ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen