anoniem Geplaatst: 13 mei 2004 Delen Geplaatst: 13 mei 2004 Hey, Ik heb een lite-on DVD brander (combi) en een LG DVD/ CD-r/rw (ook een combi) LG = E:\ en Lite-on = F:\ Bij "deze computer" geeft hij aan dat LG = F:\ en Lite-on = E:\, dus precies anders om. M'n DVD brander ziet hij als een CD-rom station, dus ik kan niks branden met m'n brander. Na de installatie van Nero 6 geeft hij wel alles goed aan (in Nero 6 zelf), maar in "deze computer" klopt er nog steeds geen zak van. ____________________________________________________________ Een maat van mij (Bockempiep ook van het forum) heeft een probleeem met zijn lite-on cd brander , met nero5 kan ie wel cd's copieren maar kan ie geen mp3's branden , geeft aan "IDE comand aborted",nu heeft ie er nero6 ultra opstaan en kan ie [u:19dbd4f56b]niets [/u:19dbd4f56b]meer branden , nu geeft ie aan "disk changed Vaag hè? Weet iemand waar dat aan ligt, want wij snappen er geen zak meer van :( GrEeTZzz.............. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2004 [quote:892f20bc0b="Carthoga"]Ik heb een lite-on DVD brander (combi) en een LG DVD/ CD-r/rw (ook een combi) LG = E:\ en Lite-on = F:\ Bij "deze computer" geeft hij aan dat LG = F:\ en Lite-on = E:\, dus precies anders om. [/quote:892f20bc0b] Dus is die LG dan Primary Slave en de Lite-on Secondary Master. Of de LG Secondary Master en de Lite-on Secondary Slave? [quote:892f20bc0b="Carthoga"] Na de installatie van Nero 6 geeft hij wel alles goed aan (in Nero 6 zelf) [/quote:892f20bc0b] Als je in Nero selecteert Recorder en Recorder kiezen. Welke info wordt daar dan getoond? [quote:892f20bc0b="Carthoga"] maar in "deze computer" klopt er nog steeds geen zak van. [/quote:892f20bc0b] Hoe worden de letters dan getoond in Schijfbeheer? (Rechter muisknop op Deze Computer en Beheren) Daar zou je met de rechter muisknop de lite-on DVD brander (combi) en een LG DVD/ CD-r/rw andere schijf letters kunnen toewijzen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 [quote:eee782b089]Dus is die LG dan Primary Slave en de Lite-on Secondary Master. Of de LG Secondary Master en de Lite-on Secondary Slave?[/quote:eee782b089] Dat moet ik eerst effe uitzoeken...... [quote:eee782b089]Als je in Nero selecteert Recorder en Recorder kiezen. Welke info wordt daar dan getoond?[/quote:eee782b089] Ik kan bij "recorder" alleen m'n DVD-lezer selecteren en niet mijn DVD-brander. :roll: [quote:eee782b089]Hoe worden de letters dan getoond in Schijfbeheer? (Rechter muisknop op Deze Computer en Beheren) Daar zou je met de rechter muisknop de lite-on DVD brander (combi) en een LG DVD/ CD-r/rw andere schijf letters kunnen toewijzen.[/quote:eee782b089] Volgens mij klopt dat ja, ik kan dat nu alleen niet uittesten, want ik heb thuis tijdelijk geen internet :([/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen