anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Delen Geplaatst: 11 mei 2004 Ik heb een Canon i320 printer (ja dat koekblik :P ) Hij geeft printproblemen. Er zitten, vaak inhet midden (horizontaal gezien), stukken die hij nauwelijk print, regels. je krijgt dan niet tot nauwelijks leesbare regels. Ik heb al cartridge vervangen, en printer via programma gereinigd. Weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 zit er niet ergens een stukje papier op de printkop. of in de printer zelf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 printerkop is vies ik maak m ff schoon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Check ook ff de contacten tussen de printer en de printkop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 schoongemaakt maar zlefde fout bij printen tespagina! het begin gaat okee, maar na de helft van de pagina komt er dus delen in het midden niet geprint Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Al een keer (bijna) nieuwe patronen er in gedaan? Of misschien een keer een nieuwe printkop? Die zijn toch te verwisselen bij canon. (semi-permanent) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 ik heb een nieuwe zwart er in gedaan. Nieuwe printerkop is best duur d8 ik, ik wil eerst kijken of t gewoon te maken is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 heb je er niet gewoon nog garantie op? Anders gewoon mee terug gaan. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Hij komt van - geen grapje- de Megapool, en ik meen dat hij nu ongeveer 1.25 jaar oud is. dus vrees van niet. Damn, iemand nog andere ideen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Dat is inderdaad balen. Maar ik zou het eens bij de printerkop zoeken. Deze zijn verloop van tijd aan vervanging toe. Het is het proberen waard lijkt mij. Misschien kan je er een van iemand lenen voordat je er een koopt. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2004 Bedankt, ik zal ook de handleiding eens gaan zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen