anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Delen Geplaatst: 11 mei 2004 Hey , ik wil een scanner(HP) aansluiten op de pc , maar ik krijg steeds de foutmelding "Inschakelen USB BIOS mislukt" wat kan je hieraan doen ? PS veel ken ik er niet van :oops: :oops: , dan kan ik er mss beter zelf niks aan doen . Of is dit niet zo moeilijk :-? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 moet je niet eerst de software installeren ? RTFM Heb je met google op de foutboodscahp gezocht ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 scanner uit en usb kabel uit de cp. dan de software van de scanner installeren system dan opnieuw opstarten. dan pas de scanner aanzetten en de usb kabel in de pc pluggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 Kan de software ook niet installeren krijg direct die foutmelding :-? mss toch eens proberen wat plextor zegt :) alvast bedankt he :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 software (drivers) voor usb apparatuur ALTIJD voor het installeren van de hardware installeren! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen