Ga naar inhoud

printer en digi cam probleem..

Aanbevolen berichten

hoe zou het kunnen dat als ik wil printen en ik mijn printer aanzet, ik dan eerst heel mijn pc moet rebooten, voordat de pc snapt dat de printer aangesloten is? hetzelfde geld voor mijn digitale camera, als ik die aansluit, moet ik heel de pc opnieuw opstarten, en dan weet de pc pas dat die cam er is. ik kan ook niet de printer en de digitale camera tegelijk aan hebben staan, want dan snapt de pc niks meer, kan ie niet printen en ik kan geen fotos van de cam halen. ik heb heel de boel al opnieuwe geinstalleerd maar ook dat mocht niet baten. Eric
Link naar reactie
Welk besturingssyteem gebruik je? En op wat voor aansluiting zit je printer en digicam. Het is na de installatie van de drivers van de printer en digicam moet je altijd je computer opnieuw starten. Maar .. daarna hoort dat niet meer nodig te zijn. Hoe oud zijn de printer en digicam?
Link naar reactie
Dat met die printer is inderdaad een vreemd verhaal. Dat van je camera kan ik nog begrijpen, ik heb hetzelfde met mijn Microtek 330 scanner. Eerst de scanner aan en dan pas de PC, eventueel de PC opnieuw opstarten, als je besluit alsnog wat te scannen. In sommige gevallen start de PC niet eens op, als niet de scanner is ingeschakeld. Maar het hoe en waarom, een printer moet het eigenlijk altijd wel doen. Mogelijk, omdat die hem ziet als een SCSI controller? Ook al zit er geen SCSI kaart in.
Link naar reactie
ik heb windows XP pro. beide apparaten zijn met USB aangesloten. Beide zijn nagelnieuw. dekjet psc 1200 = printer kodak cx6330 = cam. installeren is dus al maanden geleden gebeurd, maar sindsdien heb ik nog nooit ze zo aan kunnen zetten en gelijk gebruiken. Mijn vriendin heeft dezelfde printer, en bij haar werkt het wel, als pc aanstaat en ze zet de printer aan, dan hoor je het xp geluidje... en dan doet de printer het gewoon..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...