anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Delen Geplaatst: 8 mei 2004 er staat bij update voor mijn dvd brander onderandere: [quote:0d59f22feb]-disconnect all external USB / FireWire devices. -do not turn off power during the updating process. -before updating pls. deinstall all packetwriting softwares.[/quote:0d59f22feb] Urm is dit nodig? dat uninstallen van nero,alcohol,clone cd enz enz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Staat er niet zomaar toch? Packet writing software is bv InCd van Nero, niet Nero zelf. Hiemee kun je de brander als een HDD benaderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Je hoeft helemaal niets te deinstalleren; gewoon ervoor zorgen dat deze toepassingen niet actief zijn. Dus : gewoon upgrade uitvoeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 [quote:a3d37fb960="Ochem@n"]Staat er niet zomaar toch? Packet writing software is bv InCd van Nero, niet Nero zelf. Hiemee kun je de brander als een HDD benaderen.[/quote:a3d37fb960] ow die, ja die gebruik ik toch niet iig niet via die dvd brader (dat kan me cdrw brander beter) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 [quote:a940b92c7a="Eddy X"]Je hoeft helemaal niets te deinstalleren; gewoon ervoor zorgen dat deze toepassingen niet actief zijn. Dus : gewoon upgrade uitvoeren.[/quote:a940b92c7a] InCd is actief als Windows is opgestart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 Het staat er gewoon om zich overal tegen in te dekken als er iets fout gaat. Maar je moet er voor zorgen dat je dvd-brander niet gebruikt tijdens flashen en de rest van je computer ook niet. Dan kan er zo goed als niets mis gaan. Ik heb er tenminste nog nooit problemen mee gehad. Moet lukken ! :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen