anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Ik heb een notebook (HP omnibook 6000). Maar ik heb een probleem met de touchpad of dat cursor-balletje in het midden van de toestsenbord. Want mijn cursor beweegt automatisch uit het beeld. Weet iemand misschien of ik die 2 dingen kan uitschakelen? dan ga ik een muis gebruiken. Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 moet je als je je laptop opstart op f2 of op delete drukken zodat je in je bios terecht komt. Daar kun je als het goed is je touchpad of dat o zo onhandige knuppeltje uitschakelen. Gewoon met een normale muis werken. Vind ik ook prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 Ik heb even in de bios gekeken, maar het lukt helaas niet. want gebruik een usb-muis. het touchpad zal zich uischakelen wanneer er een ps/2 muis word aangesloten op AUTO stand. En er is ook nog een BOTH stand, dat is dat ze allebei actief zijn. Dus ik kan em niet helemaal uitschakelen :(. Weet iemand misschien een ander oplossing voor me? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 Moet je hem uitschakelen in apparaatbeheer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 ik kan het niet vinden in de apparaatbeheer. de usb-muis wat ik nu gebruik staat er en een ps/2 muis staat er. voor de rest niks. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2004 [quote:f2ae8ebeee="Easyrider0075"]ik kan het niet vinden in de apparaatbeheer. de usb-muis wat ik nu gebruik staat er en een ps/2 muis staat er. voor de rest niks. :-?[/quote:f2ae8ebeee] die ps2 uitschakelen en kijken wat er dan gebeurt? als je xp hebt, maak eerst een restore point aan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen