Ga naar inhoud

MS klopplank hoe ikke F toetsen gebruiken HELPPPPPPPP


Aanbevolen berichten

hola mensen ik heb zo'n ranzig microsoft desktopgedoe gekocht, met draadloze muis en klopplank .. echter staan hierbij de F knoppen boven je nummertjes niet op het bovenste vlakje van die toetsen, maar aan de voor/onderkant .. ik gebruik die toetsen nogal vaak, maar als ik nu op bv F1 druk wordt de help geactiveerd .. die staat nl op het bovenste vlakje .. daaronder staat wel gewoon de F1 knop .. maar hoe krijg ik die geselecteerd¿¿ :oops: ik had nooit over moeten stappen van me qware 12 euro klopplankjes, majah het oog wil ook wat he ..
Link naar reactie
Het is echt de F-lock knop die je moet indrukken op je toetsenbord dan werken de F1 enz toetsen weer. Als je F-lock uit zet dan werken dingen die op de toetsen staan zoals open, save enz. En om dan te zeggen dat je nooit had moeten overstappen tssss ;) ik ben ook "overgestapt" maar dat microsoft toetsenbord typt wel even wat fijner.
Link naar reactie
tja ... dat verdomde 'F-lock' staat om een of andere vage reden altijd uit. Dus als je de functie-toetsen nodig hebt zul je dat ding iedere keer met de hand aan moeten zetten als je je pc start, want anders vertikken de functie-toetsen het te werken ... Ik heb ook voor m'n Logitech (met een identieke knop) geen enkel betrouwbaar programma gevonden waardoor de default-status van dat onding kan worden omgedraaid. :( Eigenlijk is het dus wachten op de bios-updates voor het moederbord die voor F-lock doen wat ze voor de Num-lock toets al doen ...
Link naar reactie
drivers hoefden niet onder xp .. deed tie zelf ... lolz ik heb f lock ... ff kieken ... YESSSSSSSSSSS hail the F lock thnxx peepz :D voortaan handleiding niet weggooien dus .. lolz PS ik blijf toch gaan voor qware 12 euro plankjes ... tiept hier 50 tekens per minuut meer .. alleen deze plank is mooier .. majah deze pc is van me ouders .. dus zij hebben laatste woord Ooit koop ik vast wel weer een eigen pc :p
Link naar reactie
Off-topic verwijderd, Stick to the topic. Wat de topic betreft, op mijn werk gebruiken we Logitech Access deluxe toetsenborden en daar staat de F-lock standaard uit, elke keer als ik de F-toetsen wil gebruiken (welke ik op mijn werk veel gebruik) moet ik hem weer aan zetten, erg vervelend. De oplossing van BrigitteW werkt helaas niet voor Logitech toetsenborden.
Link naar reactie
[quote:6d95db5110="BrigitteW"]Niettemin, de oplossing: http://www.mvps.org/jtsang/flock.html[/quote:6d95db5110] tja inderdaad een lastig euvel, en naar mijn mening een design foutje.... Ik gebruik logitech en er zit ook op een bord een dergelijke toets. heb jij een idee brigitte of er ook een oplossing is voor de logitech borden?
Link naar reactie
[quote:66b2ce7d0d="BrigitteW"]In elk geval helpt het nieuwe toetsenbord niet om het taalgebruik te verbeteren. Da's dan weer jammer. Niettemin, de oplossing: http://www.mvps.org/jtsang/flock.html[/quote:66b2ce7d0d] Die alleen werkt als je keyboard een ps/2 ipv usb-aansluiting gebruikt. [quote:66b2ce7d0d] The scancode mapper only works when the keyboard is plugged into the computer using a PS/2 port. It doesn't work when using a keyboard plugged into the computer using a USB port (this includes the Bluetooth keyboard set); [/quote:66b2ce7d0d] En aangezien de moderne toetsenborden juist uitnodigen tot het gebruik van usb ipv ps/2 :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...