anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Delen Geplaatst: 6 mei 2004 hallo, Van m'n IDE controller loopt een kabel (80) naar mijn 2 CD/DVD-recorders. De kabel heeft de volgende stekkers: blauw (IDE), volgende grijs, aan einde zwart. De laatste zwarte stekker schijnt altijd op de master CD/DVD-r speler aangesloten te moeten worden. De grijze komt dan op de CD/DVD-r/rw speler. Bij mij zit dat omgekeerd. Maakt dat veel uit? dank theodosius Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Nee hoor maakt niet uit. Bij mij zit op de middelste (grijze) de master en op het uiteinde (zwarte) de slave. Werkt prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Die woorden Master en Slave op die kabel geven alleen maar aan welk apparaat Master is en welke Slave wanneer je beide apparaten op Cable Select zet. Als je ze gewoon zelf op Master of Slave zet, dan maakt het niet uit hoe de kabel aangesloten wordt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen