anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Delen Geplaatst: 6 mei 2004 ik weet dat er een firewall in adsl modems zit (allemaal?!) maarr... nu komt mijn vraag is die wel afdoende? moet je daar niet nog es naast een andere softwarematige firewall hebben zoals zone alarm om de boel echt veilig te houden? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 het dient mijn inziens de aanbeveling om als extra een softwarematige firewall te installeren om in ieder geval het uitgaande verkeer in de gaten te kunnen houden. Afhankelijk van het OS dat je draait kun je idd zonealarm installeren. Onder Linux is firestarter een hele goede. nef. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 Ja, dat klopt. De firewall in je router houdt (als alles goed is) de poorten dicht voor verkeer van buiten en een softwarematige router dat dat voor verkeer wat uit je PC vertrekt. Om de zaak te controleren kun je heel goed terecht op: https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2004 hartelijk dank mensen![/quote] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen