Ga naar inhoud

Welke voeding..?


Aanbevolen berichten

Hi all, ik heb een Pentium 4 van 1,6 GHz staan. Er zit 1 DVD brander, 1 DVD speler en 1 HDD in. Deze heeft een nieuwe voeding nodig. Welk merk en hoeveel watt kan in het besten nemen? Het moet natuurlijk stabiel zijn, maar ik ga zeker niet overklokken of zo. Gewoon een simpele standaard voeding. Hebben jullie aanbevelingen ? Alvast bedankt! W.
Link naar reactie
Ligt er ook een btje aan wat voor een videokaart je er in heb zitten maar ik denk dat 300 watt al genoeg is, neem anders 350 watt. Goede merken zijn tagan, zallman, antec maar deze zijn ook best duur. Als je niet overklok dan voldoet een 350 watt a-open of enermax voeding ook prima.
Link naar reactie
dat lijkt me geen probleem nee, ik draai vergelijkbare systemen met een q-tec voeding van rond de 40 euro. Als je in de toekomst ook niet van plan bent een zware videokaart (bijvoorbeeld een radeon 9800 pro) aan te schaffen, zal een standaard voeding van rond de 50 euro zeker voldoen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...