Ga naar inhoud

Printerserver ouderwets?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een HP Officejet of Canon mp360 aan te schaffen. Ik wil deze met twee pc gebruiken. De printer delen via één v/d pc's is geen optie. Ook als de PC uit staat wil ik met de andere pc kunnen printen. Vroegâh had je printservertjes. Dat werkte goed, bij computerwinkels krijg ik steeds te horen dat ik een Jetdirect moet gebruiken. Voor de prijs van zo'n ding koop ik twee printers! Mijn vraag: - Zijn er printerservers voor USB? - Is dat een goede oplossing? - Wat kosten ze? - Canon of HP? :D Greetz
Link naar reactie
[quote:3b2487414a="Fellini"]Mijn vraag: - Zijn er printerservers voor USB? - Is dat een goede oplossing? - Wat kosten ze? - Canon of HP? :D Greetz[/quote:3b2487414a] 1. Ja, tenminste je hebt printsevers die je op het netwerk aansluit en waar een usb printer op kan. Wat ook een idee is is een printerswitch. Deze sluit je op beide pc's aan en op de printer. 2. Ik denk van wel. 3. Kijk op: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/324[/url] 4. [Edit] Ik snapte em eerst niet :wink: Ik zou voor de Canon gaan. Die heeft (vind ik) een beter inkt systeem en print dacht ik ook goedkoper.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...