anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Ik heb hier een intern anloloog modem liggen waar ik geen driver bij heb. alleen maar een serie nummer. Er zit een Rockwell 98 chip op. Laatst iets gelezen in de computertotaal waarbij je kunt zoeken op serienummer. Alleen weet ik niet meer waar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 kun je hem niet gewoon als een standaard modem aanspreken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Heb ik nog niet gebrobeerd. Zal ik meteen even aan doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Hij is niet als standaard modem aan te spreken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 uhm als je bij google de naam en serienummer van de chip intikt? anders even met aida32 kijken wat voor een het is, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Everest (pardon AIDA 32) meld zich met een Rockwel HCF 56K modem. Daar ben ik nu naar aan het kijken op de site van Conexant. Driver gedownload en geinstalleerd en hij werkt. Bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen