anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Ik ga volgende week op vakantie en ik bedenk me opeens dat mijn MP3-speler alleen is op te laden via de USB poort. Weet iemand waar ik een kabel kan kopen die in het stopcontact gaat en waar ik dan mijn mp3 speler op kan aansluiten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 misschien met een of andere adapter en een verloopstukje (is 3volt namelijk) ik denk dat je even in een electrazaak moet kijken (en die echt electra dingen verkoopt dus niet een waar je wasmachine's enzo kan kopen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Zou deze ook werken, er staat wel nadrukkelijk: [b:b9aa7b5b55]Deze AC adapter is speciaal ontworpen voor de Wigo CVM-100[/b:b9aa7b5b55] http://mp3.direqt.nl/site/php/productsubgroup.php?action=list&id=156 [quote:b9aa7b5b55] Wigo AC Adapter 220V Deze AC adapter is speciaal ontworpen voor de Wigo CVM-100. Hiermee kunt u de Wigo ook via een normaal stopcontact opladen. De 220V adapter heeft een aansluting die in de USB poort van de Wigo past. Specificaties: 220V AC Adapter Geschikt voor de Wigo CVM-100 USB type conector[/quote:b9aa7b5b55]Lijkt me eerlijk gezegd dat dit gewoon moet werken, toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 het maakt toch ook niet uit welke stick je in je usb duwt? lijkt mij dat hij het gewoon doet, op usb staat 3volt (bij elk mobo) dus dat zou moeten werken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen