anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Hallo, zoals het onderwerp al laat vermoeden gaat het hier over die oeroude diskette! Een vriendin van mij heeft op haar stageschool op een diskette gewerkt, thuis wil ze die diskette lezen, MAAR windows wil die niet lezen, enkel formateren. Is het mogelijk om die data terug op te vragen? ik weet dat het bij een cd-rom eventueel mogelijk is ... groeten, PIETER Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 probeer eens met een recovery programma? probeer eens in een andere flop drive, dit probleem had ik ook eerst met zown r*t diskette toen heb ik hem in een andere drive gestuwt en hij deed het Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Dit probleem heb ik eerder van iemand gehoord ... diskette werkt wel gewoon in een station op de ene PC, maar niet in de andere PC met Win2K of WinXP ... iemand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Is misschien een andere bestandsindeling Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 bedankt! ik heb ondertussen BadCopy gedownload! goed programma het is gelukt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 [quote:1f7baef8e3="Pieter Everaert"]bedankt! ik heb ondertussen BadCopy gedownload! goed programma het is gelukt![/quote:1f7baef8e3] waar heb je die gedownt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 [quote:c69bad4124="pcguy"][quote:c69bad4124="Pieter Everaert"]bedankt! ik heb ondertussen BadCopy gedownload! goed programma het is gelukt![/quote:c69bad4124] waar heb je die gedownt?[/quote:c69bad4124] http://www.jufsoft.com/badcopy/?rid=BadCopy&vid=3.73 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 dankje mooi progje! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen