anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Hallo Allemaal, Ik heb op m'n laptop een paar USB 2.0 poorten, kan het kloppen dat ik daar een usb card reader / writer voor een usb 1 poort niet op kan aansluiten, qua driver bedoel ik dan. Geeft wel een ping dat hij hem ziet maar blijft vragen om een driver. CU Moos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Moet normaal wel kunnen, USB 2.0 apparatuur is ook compatibel met USB 1.0/1.1 Heb je er geen driver voor dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Driver heb ik maar na intallatie en herstarten blijft hij melden dat er nieuwe hardware gevonden is als je de kaart erin stopt en moet je weer opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Vreemd. Daar heb ik zo 1 2 3 ook geen antwoord op. Wat is het voor merk/type? En wat voor besturingssysteem heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2004 Ik heb een soortgelijke situatie, alleen bij mij werkt het wel. Laptop heeft XP en de kaartlezer is USB 1.1. Ook heb ik een USB stick 1.1 Alles werkt perfect. Moet dus zonder meer kunnen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen