anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Delen Geplaatst: 30 april 2004 heb een eigenaardig probleem met mijn printer (lexmark X80) nu. Telkenmale ik een printertaak start, verschijnt het venster met printspecs (is normaal) ,..... maar dan er gebeurt er helemaal niets meer voor een tijdje. Na verloop van zeker wel een minuut (ook voor zéér kleine printtaken) start het afprinten. Dat is niet altijd zo geweest, en ik vraag me af of na het herinstalleren van windows XP ik één of andere instelling moet bijsturen ? Iemand raad ?? dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 vooralsnog onzin om te denken aan herinstallatie. ik zou beginnen met het verwijderen en afkoppelen van de printer en deïnstalleren van de printersoftware. sluit de pc af en installeer de printer opnieuw, zo mogelijk met nieuwere drivers als je die vindt op de site van lexmark. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 derkdejong, sorry , ik had het moeten vermelden natuurlijk, maar de handelingen die jij voorstelt heb ik reeds verschillende keren gedaan. Helaas, lost het niets op. thanks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 en er zitten ook geen instellingen in die het afdrukken vertragen? start-instellingen-printers-eigenschappen-wachtrijinstellingen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen