Ga naar inhoud

webcam gezocht


Aanbevolen berichten

ik zoek een leuke webcam om met msn te chatten, verder hoeft hij niet veel mogelijkheden te hebben. ik zat te denken aan de logitech quickcam messenger, omdat die bij msn aangeboden wordt. (sponsored by logitech.......logisch dus). of kan ik net zo goed voor een goedkopere gaan? zitten er eigenlijk nog meer handige functies op een webcam buiten het chatten met beeld en geluid. aan wat voor toepassingen moet ik dan denken????
Link naar reactie
[quote:b977dd5e93="aemdenouden"]ik zoek een leuke webcam om met msn te chatten, verder hoeft hij niet veel mogelijkheden te hebben. ik zat te denken aan de logitech quickcam messenger, omdat die bij msn aangeboden wordt. (sponsored by logitech.......logisch dus). of kan ik net zo goed voor een goedkopere gaan? zitten er eigenlijk nog meer handige functies op een webcam buiten het chatten met beeld en geluid. aan wat voor toepassingen moet ik dan denken????[/quote:b977dd5e93] deze moet in topic aangeboden MODJE!
Link naar reactie
[quote:2422e83812="taco78"][quote:2422e83812="aemdenouden"]ik zoek een leuke webcam om met msn te chatten, verder hoeft hij niet veel mogelijkheden te hebben. ik zat te denken aan de logitech quickcam messenger, omdat die bij msn aangeboden wordt. (sponsored by logitech.......logisch dus). of kan ik net zo goed voor een goedkopere gaan? zitten er eigenlijk nog meer handige functies op een webcam buiten het chatten met beeld en geluid. aan wat voor toepassingen moet ik dan denken????[/quote:2422e83812] deze moet in topic aangeboden MODJE![/quote:2422e83812] nee ik bedoel niet dat ik er 1 wil kopen van de forum leden, mar gewoon bij een pc-zaak. ik wil dus met dit topic wat informatie winnen over webcams. sorry voor het onduidelijke beeld dat ik opwek
Link naar reactie
Als je geen al te hoge eisen steld volstaat een goedkope versie wel. Ik heb zelf een cam van logitech (kreeg ik bij een UPC aansluiting). Deze geeft geen mooie kwaliteit beeld, maar voor chatten ofzo issie erg geschikt. Naar mijn weten is dit een heel goedkope cam. Destijdse winkelprijs was €25 en dat was 2,5 jaar geleden ofzo...en hij voldoet nog goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...