anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Delen Geplaatst: 29 april 2004 Ik heb een nieuwe 3-1 printer nodig (flatbed scanner, kopieren, printen) Maar nu weet ik niet welke nou het beste is. Ik hoef geen onzin van die fototoestelkaartjes dat je die erin kan doen. Maar welke is de beste voor onder de 200 euro?? Dank u Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 ik ben uiterst tevreden over een canon smartbase 190. perfecte prints, zeer perfecte kopieën, prima scanner en -software. kostte me nog geen 110 euro. cartridges zijn wat klein, dus je moet er een paar op voorraad hebben, maar voordeel is wel dat ze zeer goedkoop zijn. ik koop ze bij conrad (eigen merk, en echt prima spul) voor nog geen 5 euro zw, 9.95 kleur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 ik heb een klein bedrijfje maar print meer dan een gemiddeld persoon. dus als ik iedere x die cardrigdes moet vervangen daar wordt ik ook niet vrolijk van. als je begrijpt wat ik bedoel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 Heb zelf de Lexmark X5150. Voldoet prima, op alle fronten. Maar ik raad je aan toch maar wat vergelijkingssites te bezoeken, of eens een testverslag op de site van Computer!totaal te bekijken. Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen