anoniem Geplaatst: 28 april 2004 Delen Geplaatst: 28 april 2004 Ik heb sinds kort een digitale camera (Fuji S3000) die op zich prima foto’s maakt. Helaas erger ik me aan één ding (net zoals kennissen met andere digitale camera’s) namelijk dat er zoveel tijd zit tussen het nemen van de foto en het , laat ik maar zeggen, scherpstellen. Nou barst dat ding van de instellingen maar dat wat versnellen vind ik niet,Wie heeft er tips? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2004 AutoFocus uitzetten... SpotFocus gebruiken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 thanks , zal het proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2004 -snelle processor erin (digicam overklokken??) -firmware updaten -AF uitzetten idd Maar dan houd het ook wel op, ik zag laatst weer een reclame van een camera met iets van 0.12 seconde vertraging, dat heb je niet door. De mijne heeft 0.14 seconde. Ik ben benieuwd of ik het verschil tussen 0.12 en 0.14 zal merken?!? Maargoed, hoelang doet hij erover? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Ook handig om niet te ver in te zoomen, want dan kan hij niet scherpstellen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen